Första steget- Vågen!

Jag är en tjej på 20år som ska äntligen ta tag i sin vikt! Är 155cm lång o väger ca 60kg vilket ger mig en BMI på 25 vilket är normal vikt men det är precis på kanten till överviktig.

För att får bort dem envisa kilon kommer jag köra envligt GI och mycket motion. Jag ska även köpa mig en steg räknare och försöka hålla ca 10000 steg  om dagen(men det kommer sen). Varje söndag kommer du kunna läsa hur mycket jag har minskat eller ökat i vikt, fett ,vatten och muskel massa. En gång i månaden kommer jag även skriva in alla mått.


Eftersom det är söndag idag så har jag vägt o mätt mig. Resultat blev:
Vikt: 59,3
Fett:22,7
vatten:53,4
Muskel:54,4

Arm:28cm
bröst:84 cm
Midjan;74cm
Höft:91cm
Rumpa:99cm
Lår
:62 cm


Mittmål är att väga ca 53 kilo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0