Dag 3

Dag 3 är alltid värst o det har märkts det blev 2 rutor mörk choklad. man ska ALDRIG har sånt liggandes hemma!

MenMen det blev en löprunda på ca 6,5 km på 40 min. Var riktig taggad imorse och hade säkert orkat mer men tiden tog slut,  tog lite sovmorgon:)

I övrigt idag har det varit kämpigt! Alla på jobbet äter massa gott o det ligger alltid massa goda kakor till kundarna:( Frisör är inget bra yrke när man ska gå ner i vikt!

 Jag börjar känna att jag vänja mig vid maten och jag känner mig faktiskt mycket gladare o piggare. Är inte så trött när jag kommer hem från jobbet, vilket är så skönt för innan la jag mig bara i soffan och där har jag legat resten utav kvällen:(

Dagens meny
Fruktost: Naturell Yoghurt en mörk macka med ost o en halv avokado
Mellanmål: inget åt lunch tidig
Lunch: Korn med wok med sweet chili sås
Mellanmål: vattenmelon, 1 plommon
Kvällmat: fläskfile med sallad och mango rayj

Det som är bra med Gi är att du behöver inte alltid göra en massa speciella recept eller tänka på hur fett såsen utan du behöver bara kött o sallad så har du en enkel måltid. Ett tips är att variera salladen för annars kommer man tröttna o då orkar man inte fullfölja.


Imon är det syrketräning som gäller tror det bli armar/axlar. SJUKT taggad! det var längesen jag spenderade tid i gymmet!

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0