Dag 1

Ja då är man igång igen. Ni som läser kommer att märka att jag kommer inte äta enligt rivstarten utan jag kommer att emellan nått äta fulkorns pasta eller bröd o annat som är godkänt att äta när man är på 3 fasen bara för att jag vill inte att min kropp ska får en chock sen när jag väl börja äta de produktarna igen.

Frukosten idag bestod av en omlett med 2 ägg, 2 msk vatten och ca 15g rökt skinka.
Mellanmål: blev lite fläskfile från igår dagen
Lunch: En korv med grovt bröd
Mellanmål: mini morötter
Kvällsmat: Korn med wokade grönsaker och sweet chili sås.

För ni som inte vet korn är vegetarisk som är basera på ett svamp protein som är naturligt protienrikt, har högt fiberinnehåll och låg andel mättat fett. Jag tycker det smakar lite som kyckling och är jätte gott att har i wok.

Dagensträning var 55 min ZUMBA!! ett utav världen roligast träning. lätt att hänga med och så himla roligt!


Då var det daxs att göra veckans mål. Jag är väldigt svag för mörka choklad så det får bli min belöning(4 rutor) varje söndag om jag klara att träna som jag har tänkt mig och även hålla mig borta från kolhydrater.

Veckan planerning

Måndag: morgon promenad , kvällen antigen bodycombat eller zumba(Beror på villen jag hinner till)
Tisdag: Springa
Onsdag: styrka, kvällspromenad
Torsdag: core på boll+ kondition
Fredag: styrka + spinning
Lördag: springa
Söndag: Zumba

Nu är jag ladda för en ny vecka med massa nya utmaningar

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0